Jak szybko zacząć grać w Team Kill Adeptus Mechanicus

Witam.

Trochę długą przerwę miałem, ale postanowiłem wrócić do pisania, a więc co potrzeba, aby zacząć grać w Team Kill Adeptus Mechanicus, a więc jak nie kupiliśmy startera to potrzebujemy dwa pudełka, takie jak na zdjęciu poniżej.


Team Kill nie uwzględnił trzeciego rodzaju piechoty Adeptus Mechanicus Electro-Priests-ów, jednak oni do walki na tyłach wroga jako siły specjalne raczej by się nie nadawali, jednak wróćmy do tematu tego posta. Każde pudełko pozwala złożyć po jednym oddziale Skitarii (zwykłej piechoty mechanicus-ów) albo Sicarian (typowi zabójcy i specjaliści do walki wręcz) w dwóch konfiguracjach w przypadku Skitarii są to albo Rangersi (specjaliści od walki na daleki dystans) albo Vanguardzi (walka na mały i średni dystans). W przypadku Sicarian mamy do wyboru Ruststalker-sów (zabójcy do walki wręcz) oraz Infiltrator-sów (są nie tylko do walki wręcz, ale także na dystansie średnim oraz krótkim, zależnie od tego jaką broń im damy). Na dole załączyłem zdjęcie drugiej strony pudełek z figurkami.


Pudełko Skitarii zawiera elementy na 10 figurek, możemy z nich zrobić jedną z dwóch rodzajów piechoty.


W przypadku zwykłego Warhammera 40 000 musielibyśmy wystawić jednolity oddział z całego box-a, jednak w przypadku Kill Team możemy trochę to pozmieniać, a więc oto jakie konfiguracje możemy zrobić.


Pierwszą z nich są Rangersi, od Vanguard-ów różnią się uzbrojeniem: posiadają galvanic rifle (zasięg 30 cali, Rapid Fire 1). Poza karabinem różnią się też tym, że posiadają kaptur. W KT dwóch takich jako snajperzy mogą się przydać w drużynie. Niestety nie posiadają żadnych specjalnych zdolności.


Z ciekawostek to można ich uzbroić w transuranic arquebus (zasięg 60 cali, Heavy 1). Jednak jego użyteczność w KT jest raczej wątpliwa.



Natomiast drugi rodzaj Skitarii Vanguard-i jest o wiele ciekawszy, nie tylko, że wyglądają jak rycerze i pełnią rolę piechoty szturmowej. Mają ciekawą zdolność Rad-saturation (w promieniu 1 cala od postaci z tą zdolnością przeciwnik ma 1 punkt wytrzymałości mniej), czyni z nich całkiem ciekawą opcję przy walkach na krótki zasięg albo w zwarciu, zdecydowanie lepszą od Rangers-ów. Podstawową bronią jest tutaj radium carbine (zasięg 18 cali, Assault 3). Jeśli już potrzebujemy dowódcę (Alpha) to lepiej wybrać Vanguarda niż Rangersa.


Na zdjęciu powyżej mamy dwóch Vanguard-ów, jednego Alpha (oficer) uzbrojony w power sword i arc pistol (zasięg 12 cali, pistol 1) oraz drugi z radium carbine oraz Omnispex.  Zdecydowałem się na zrobienie Gunnerów z Vanguard-ów z powodu ich specjalnej zdolności (Rad-saturation).


Z jednego box-a można zrobić po jednym gunnerze z Arc rifle (zasięg 24 cali, Rapid fire 1) i Plasma caliver (zasięg 18 cali, Assault 2, 2 rodzaje ataku).

A teraz przejdźmy do ciekawszej części naszej ekipy do Sicarian. Są oni o tyle ciekawsi, że są szybsi 8 cali ruchu, zamiast 6 dla Skitarii to mają o wiele ciekawsze uzbrojenie. Jedno pudełko pozwala nam złożyć  modeli dwóch formacji.


Pierwszą z nich są Infiltrator-si. Posiadają specjalność zdolność Neurostatic Aura (zmniejsza o 1 zdolności przywódcze wrogów w promieniu 3 cali od postaci z tą zdolnością). Posiadają broń zarówno do walki w zwarciu jak i na dystans.


Na zdjęciu powyżej mamy Infiltrator-ian. Pośrodku jest Princeps (nazwa oficera), uzbrojeni są w taser goad oraz flechette blaster (zasięg 12 cali, Pistol 5). Można ich jeszcze wyposażyć w power sword-y oraz stubcarbine (zasięg 18 cali, Pistol 3).

Zostali ostatni do omówienia Ruststalker-y. Walczą tylko w zwarciu a do wyboru mają tranzonic razor albo chordclaw-y z transonic blades. Na zdjęciu poniżej zrobiłem sobie dwóch z tranzonic razors.


Jak dla mnie wyglądają mega, jakby nie patrzeć muszę domówić ich drugie pudełko, w celu zrobienia obu rodzajów tej piechoty do zwykłego Warhammera 40 K.

Kończąc ten post chciałbym go podsumować. A więc z dwóch boxów razem możemy mieć 15 modeli 4 rodzajów piechoty (wszystkie jakie przewiduje Team Kill). W różnych konfiguracjach. Teraz zostaje tylko podsumować je punktowo do wymaganych 100 punktów i zacząć grać. Powodzenia ;)

Kaczy09

Komentarze

  1. Super, czekam na taki poradnik do DG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto dodax, że jeśli komuś chce się bawić w magnesowanie, to w zasadzie wystaczy kupić po jednym pudełku z każdego oddziału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku Sicarian to już by była wyższa szkoła jazdy, części są naprawdę malutkie:)

      Usuń

Prześlij komentarz